torsdag 3. juli 2008

Jippii! Medisinene virker

Godt nytt fra sykesenga; medisinene virker og jeg er atter i full sving med å gjøre hyss på matmors kontor. Jeg klarer ikke å gå så langt ennå, etter et par hundre meter sier det stopp. Da verker det så infernalsk i leddene mine at noen må bære meg hjem. Men humøret på topp og jeg spiser, sover, bærsjer og tisser som jeg skal. Den verste forskrekkelsen har m.a.o. lagt seg. Nå venter vi alle spent på hva blodprøvene vil vise. Det var forresten ikke noe gøy å ta dem. Jeg sa fra ganske ettertrykkelig at dette ville jeg ikke ha noe av, men damene på Din dyreklinikk vant den kampen... Lumpent gjort altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...