søndag 29. juni 2008

Auu...

Er litt lei meg i dag. Fikk så vondt i kroppen i går at jeg måtte besøke veterinærene mine. Jeg liker dem godt og pleier å spankulere ganske stolt inn på den fine klinikken. Men i går måtte jeg bæres inn, det sier litt om hvor syk jeg følte meg. Doktordamen puttet noen rare metallklær på seg selv og matmor før hun røntgenfotograferte meg. Fra alle bauer og kanter, kan jeg vel si, uten at de fant noe galt. Jeg måtte ta tempen flere ganger i løpet av kvelden også, fysj for noe fanteri! Før jeg reiste hjem fikk jeg to sprøyter; dyrlegen lurer visst på om jeg er syk fordi jeg har blitt bitt av flått. Har nå sovet godt i natt, takket være et smertestillende middel. Antibiotikaen i den andre sprøyta skal visst hjelpe meg til å bli kvitt borreliosen jeg evt kan ha fått. Håper blodprøvene jeg skal ta i dag kan fortelle oss noe mer om hvorfor jeg er så syk. Dette er nemlig ikke noe moro... klynk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...