onsdag 11. juni 2008

Unna vei - her kommer jeg!




















Og det i en fart som gjør flere enn meg svimle :-) Til min unnskyldning skal sies at jeg sover det meste av dagen - og natta. Ikke så rart at jeg må gjøre verden kjapt den korte stunden jeg er våken vel?

Hvem jeg er? En liten wheatenvalp som elsker tepper, tauverk og sauemøkk. Fingre, tær og knær er heller ikke verst. Båtturer med redningsvest. Bente og Stig-Tore synes å forholde seg til prinspippet "Den skal tidlig krøkes...", så jeg har allerede fått oppleve litt av hvert. Gått på kafé, for eksempel. Og vært på besøk på Slippen (les Gokstad kystlag). Turer i skogen har det også blitt. Og mange turer ut på plenen.

Jeg får masse skryt, hele tiden. Og for de underligste ting. Hvem skulle vel trodd at folk ville juble hver gang jeg tisset eller bærsjet på plenen? Det er mer forståelig at de roser meg når jeg frivillig blir med inn i dusjen for å vaske vekk den deilige kumøkkomposten de har puttet i blomsterbedene sine. For det er jo ikke noe morsomt, egentlig!

Jeg har det som dere forstår ganske travelt i min nye tilværelse her i Sandefjord, så det blir nok mer å skrive om i tida som kommer. Men nå kutter jeg ut for i dag, begynner å bli tid for kveldsmat antar jeg.

Vi vofses!

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja det får'n si! Så du har lært å bruke data før du lærer at du ikke skal spise sauemøkk? Du er en uvanlig hund, Yo-Yo!

    SvarSlett

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...