søndag 6. juli 2008

Blir stadig bedre

De små rosa tablettene virker og jeg blir i stadig bedre form. Har vært med Bente og Stig-Tore på båttur i helgen igjen og det liker jeg godt. Vi besøkte først Simba på York. Hun er ei godt voksen dame, men svært hyggelig mot meg. Skjønt det hender hun freser litt, hvis jeg maser og hopper for mye på henne. Lørdag reiste vi til Gokstadholmen igjen. På veien dro vi innom Lindholmen, der jeg blant annet fant en død fugl jeg kunne erte matmor med. Hun hadde vært så dum å slippe meg løs litt, sikkert for å være snill. Men jeg kunne jo ikke gi slipp på et så herlig bytte med en gang. Det ble nesten som å leke sisten... hehe. På Gokstadholmen var det som vanlig veldig trivelig. Lammene som bor der ute knerter små brune perler hele tiden, så jeg finner sukkertøy over alt. At ikke menneskene mine forstår at også små valper har behov for lørdagsgodterier går langt over min forstand. Ellen og Svein var der også, uten Morris dessverre. Vi tok følge tilbake til Sandefjord. Det rumla litt på veien, men jeg finnes ikke redd sjøsprøyt, så alt i alt har jeg hatt en super helg.
Yo-Yo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...