onsdag 16. juli 2008

Rørende aktivitet



Her er jeg som dere ser i farta igjen. Etter å ha beundret Kazan og de andre agilitymestrene skulle det bare mangle om ikke jeg også skulle løpe i rør. Ingen fare det vel? Litt rar lyd inni der, men denne lekeplassen i nabolaget har jeg jo gått forbi mange ganger, så egentlig var det bare kjekt å kunne utforske den litt nærmere.
Matmor og -far sto i hver sin ende og heiet på meg. Snodig å se, sikkert. To store, voksne mennesker som står og roper inn i hver sin ende av et rør... hehe. Mye rart jeg får dem til å drive med du.
Til helgen skal jeg visst få treffe den ordentlige matmoren og -faren min. Det gleder jeg meg til. De skal på utstilling her i byen og jeg er helt sikker på at det er mye morsommere å være med på for meg enn det bryllupet som Bente og Stig-Tore skal i. Der hadde jeg sikkert måttet være ganske så stille - kjempeleeeenge! Kjekkere da å treffe hundrevis av andre hunder da gitt :-))
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...