søndag 4. juli 2010

Da jeg møtte Henne - og nær ble voldtatt




















Se nøye på den dama jeg legger ut bilde av snart. Et usedvanlig nydelig og trivelig eksemplar av arten Eurasier, ikke sant? Stor var min glede da jeg jumpet ut av bilen på Bjørkelangen sent i går kveld. Stig-Tore er på fjellet noen dager for å bygge ei hytte til oss, så jeg og Bente er for tida alene.  Hva var vel bedre enn å legge inn et besøk hos Fideli? En av mine favorittkvinner!

Ganske mye, skulle det vise seg. Den underskjønne hadde nemlig sin periode. Stor ble derfor oppstandelsen da jeg forsøkte å innynde meg hos den flørtende frøkenen. Vi fikk ikke mer enn såvidt hilst før vi igjen ble atskilt.

-- De hadde sikkert fått nydelige valper, hørte jeg Bente og Ingunn humre, før jeg ble satt i bur.
-- Men Fideli er for liten, og Yo-Yo skal heller ikke bli pappa uten at det er planlagt!
-- Utrolig sterkt av dem å diskutere dette over hodene på oss, påpekte jeg ovenfor Fideli: -- Som om vi ikke skulle ha en eneste fornuftig mening selv?

Den hyggelige delen av den videre historie handler om å dele gjesterom med Bente. Vi drømmer alltid søtt i hverandres nærvær. Den uhyggelige må dessverre tilskrives Fideli!
Klokka fire i natt våknet jeg nemlig av at min ferme, firbeinte venninne stormet soverommet vårt. Som en gresk amasone braste hun inn. Uten å nøle bykset hun rett opp i senga til Bente. Mens jeg, familiens eneste hjemmeværende mann, fortsatt befant meg i en halvdøsen drøm på gulvet.... For et mareritt!

Så snart jeg fikk summet meg gjorde også jeg hva jeg måtte gjøre; jumpet opp i senga til dem. Der forsøkte jeg, iherdig og etter beste evne, nok engang å nærme meg mine drømmers dame!
Jeg klarer nok ikke å beskrive det kaoset som oppsto på en bedre måte enn du selv ser for deg akkurat nå. Tre forvirrede kropper, ti bein, tre snuter (minst) og masse pels. Alle disse dyner, puter og lakenposer..  Pluss: En stor porsjon undertrykte følelser.

Jeg lurte fortsatt litt, etter at Bente hadde føyset min Fideli ut på en så bestemt og behersket måte: -- Hva skjedde oss egentlig i natt? Svaret må bli, tror jeg: Det var denne kjærligheten da....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...