fredag 25. juni 2010

Du store all verden

Så har jeg vært på verdensutstilling igjen. Her var det nesten 20 000 hunder påmeldt, og med en femteplass (av totalt 140 Irsk Softcoated Wheaten terriere) og betegnelsen Excellent kan jeg med god samvittighet forlate Herning og feire St.Hans sammen med Anne og Roy.



Bildet viser meg i aksjon i Drammen. Og hjemme i stua sitter Stig-Tore og Bente og smiler om kapp. De er riktignok ikke så opptatt av dette med utstillinger, men jeg vet jo at de er ganske så stolte av meg når jeg plasserer meg bra på listene. Så i kveld hever de nok nesa høyere i sky enn vanlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...