torsdag 1. april 2010

Nye opplevelser (og tisper) i sikte


Har lovet Yo-Yo at jeg skal hjelpe han med å legge ut denne lille hilsenen fra Risør:

Som dere kan se er jeg ganske møkkete. Det er fordi jeg snuser så veldig og så er det så mange vannpytter og så mange snøfonner og sånt dritvær! Men jeg har gått en kjempetur i dag og hilst på noen stilige, firbeinte kavalerer og venninner. Og toppen av alt, MIRA er kommet i nabohuset. Det gjør noe med meg, sånn at jeg blir temmelig galen og full av energi. Ja, inne også. Tove fikk ikke sovet middagsluren sin i dag, for jeg maste litt mye.

Ja, ja...sånn er det vel å være forelska. Det skjønner nok ikke hun seg på. Jeg har utkikkstårn oppi sofaen, der ser jeg om Mira kommer ut. Hun synes nok jeg er fin, møkkete og stiiilig !
Kos fra Yo-Yo – formidlet av Tove/Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...