fredag 2. april 2010

Når enden er god...













Ville bare si at det er helt alright å ha bursdag! Jeg har vært på lang tur langs sjøen i haglvær. Fikk noen pølsebiter av Tove fordi jeg var så flink med børsting av den nydelige pelsen min (og så var det jo bursdag da). Nå er jeg litt rastløs for, toppen av lykke, vi møtte Evita på kveldsturen og hun hadde faktisk løpetid!!! Så nå løper jeg litt her etterpå. I tillegg har jeg jaget en katt.
Det blir mange sterke inntrykk for en liten kar. Jeg har sett en grågåsflokk og to kaniner går ute i ei gate her. Kaninene ser jeg hver dag. Tove går ikke tur forbi huset til Mira mer, for da blir jeg så tussete. Den skjønne ligger alltid i vinduet og jeg får ikke leke Romeo sånn som jeg vil.
Nå er det snart slutt på dagen min. Løpetiddamer sitter lenge i kroppen min, gitt......ikke greit å være nybørstet, kjekk og uimotståelig kar i sin beste alder. God natt fra Yo-Yo,storsjarmøren ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Hei. Ser ut som du ligger i sofaen! Hm...... Bursdag javel, men........?

    SvarSlett

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...