fredag 2. april 2010

2 år i dag - hurra!!!

Hei alle sammen.
Tenkte jeg måtte legge inn noen ord her, i tilfelle noen ikke vet hvilken dag det er i dag. En stund kunne det nemlig virke som om denne fredagen skulle bli akkurat like vrang og lang som navnet tilsier.
Selv har jeg vært fullstendig klar over datoen, men jeg synes det er litt dumt at jeg ikke har hørt noe fra Bente eller Stig-Tore. De er vel så opptatt der borte i det store utland at de knapt tenker på meg... Snufs.
Godt jeg har Tove og Torfinn da, som steller med meg som om hver dag skulle være en høytidsdag. Ja, for du har vel forstått hva jeg prøver å si nå. Det er BURSDAGEN min i dag! To år har jeg blitt. Stor gutt og stram kar. Skulle bare ønske at noen andre visste det også.
Trøster meg i mellomtiden med bilder fra ettårsdagen min. Har du lyst til å se dem også, kanskje? De ligger her.
Ha en fin dag da!

1 kommentar:

  1. Gratulerer, Yo-Yo! Håper du har en strålende dag sammen med Tove og Torfinn. Vi får heller spise kake når vi kommer hjem :-)
    Stor klem fra matmor

    SvarSlett

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...