søndag 13. desember 2009

To nye venner
















Jeg venta i flere dager og i går kom han endelig; Min nye venn Linus! Vi tok først noen elleville runder sammen på fotballbanen. Deretter utforska vi huset i fellesskap. Jeg oppdaget raskt at han ikke var så liten som jeg hadde trodd. Han har kanskje ikke forstått det enda, men jeg lurer faktisk på om han ikke har vokst fra meg allerede. Men sjefen, det er meg!
Nåja. Heretter heter det vel ikke jeg, men vi? For nå er det meningen at vi skal kampere sammen. Med to så greie gutter som oss burde det ikke by på problemer. Men som Linus sier; Det er lett for deg å være bråkjekk, som har dine rundt deg hele tiden. Det er verre for meg da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...