torsdag 24. desember 2009

God jul alle sammen!

Så er det julaften igjen da, en dag for både gode og vonde minner vil jeg si. I fjor på denne tida klarte jeg på forunderlig vis å bite over ledningen til juletreet. Du verden for et sjokk! Jeg hylte og føk avsted som en nyttårsrakett, med det til følge at den ene kloa mi ble revet løs. Åhh så vondt det var..
Men det skjedde jo mye morsomt også. Jeg fikk masse fine gaver, deriblant den første pipeleka mi og masse deilig snop. Jeg klarte faktisk å bli ferdig til jul i går, så i dag ligger jeg bare her og kikker på alle pakkene under treet.
Den andre litt triste nyheten er at Linus har flyttet. Jeg ble så glad i den storlille gutten... Men menneskene mine fant ut at de nok ikke hadde overskudd til to hunder likevel. Linus hadde heldigvis "besteforeldrene" sine rett i nærheten, så han har ikke flyttet så langt. Han kommer derfor innom meg rett som det er. Og det er fint. Makan til trivelig lekekamerat finner du ikke!
Har du fått julekortet mitt, forresten? Jeg måtte lage ett sammen med Stig-Tore og Bente i år også, synes jeg. Vi hadde det ganske moro den kvelden vi laget det. Du kan se det her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...