onsdag 9. desember 2009

Lille Linus på vei - til meg :-)

















I dag fortalte Bente og Stig-Tore meg noe helt utrolig: En liten siddisgutt ved navn Linus (bildene) har visst lyst til å komme hit for å bo sammen med meg...
Først ble jeg helt stum. En ting er å dele hus med alle de andre hundene oppe hos Anne og Roy. Det er jo kjempekult! Men her i Sandefjord? Hvor jeg er vant til å få all oppmerksomhet selv?
Mmmm.. Lurte litt på dette. Helt til jeg kom på alle de morsomme tingene jeg kunne vise han. Bamsene mine, for eksempel. Og alle nabohundene. Linus er omtrent like gammel som mitt tantebarn Zelanda, vi hadde det kjempefint sammen.
Nå har jeg aldri klaget, men det hender jo faktisk at dagene har blitt litt lange for meg her hjemme alene. Så nå ligger jeg rett og slett her og gleder meg. Tenker på alt vi skal drive med i tida som kommer. Når han kommer? På lørda´n! Jipppiiiii!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...