søndag 8. februar 2009

Vinter på Vesterøya

















I helga kom vinteren til Vesterøya. Endelig. Gjett om jeg koser meg! Folka mine setter også pris på det hvite teppet, så i dag fikk vi en fin tur utover på øya. Skigåere i Folehavna er visstnok ikke noe vanlig syn, men det har jeg møtt i dag :-)
De øvrige nyhetene fra hjemmefronten har jeg egentlig ikke lyst til å kommentere. Bente og jeg har nemlig svært ulikt syn på tover i hundepels. Jeg synes at tovene er helt ok og skjønner ikke hva hun bråker med. Bente sier at hvis vi ikke tar klumpene med en gang vil de bli helt håpløse å ha med og gjøre. Hun er mye sterkere enn meg, så nå har jeg gang på gang blitt gredd på stellebordet i gangen. For noe herk altså!  Stig-Tore påstår at jeg må lide for skjønnheten - og at belønningen (i form av hyggelig lek med jentene) vifter i det fjerne...
Skal jeg tro på slikt da?
Resten av bildene fra dagens tur kan du se i Wallunders nettalbum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...