lørdag 21. februar 2009

Hvitt i hvitt

Hei igjen. Mye snø hos deg og? Her  daler det ned noe nytt, hele tida. 75 cm i hagen, sies det. Moro å base i haugene, synes jeg og styrter inn i huset med kjempestore klumper i pelsen. Det blir vått over hele huset etter meg, hehe. Ikke fullt så artig at de jeg deler hus med har hatt influensa. Det var en av de dagene dette bildet ble tatt. Men i dag er de heldigvis pigge igjen begge to. Har allerede rukket å hjelpe dem med måking og gått en god tur med Stig-Tore. Da er det vel ikke lenge til de begynner å reise fra meg på dagtid igjen heller, tenker jeg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...