søndag 15. februar 2009

Ny test bestått










Feber og forkjølelse fordrives med fabelaktige leker. Det tror i hvert fall folka mine, som i går forærte meg en skikkelig grublefant. Selv orker de ikke annet enn å sitte i sofaen og kope. Og slik har de holdt på i flere dager. Skikkelig kjedelig for meg altså! Bare såvidt de orker å følge meg ut i nødvendige ærender...
Godt jeg fikk noe annet å tenke på. For å få tak i alle de deilige godbitene jeg kjenner lukta av her må jeg ta både hjerne, snute og poter i bruk. Godisen ramler først ut når jeg har klart å skyve ringene på toppen rundt og ut til ytterkantene. En intelligenstest av de sjeldne - som jeg selvfølgelig besto med glans! Gleder meg til å vise deg den også :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...