søndag 14. august 2011

En hund etter bøker
















Her du lest mye i sommer? Jeg har kommet meg gjennom litt av hvert. Sammen med Stig-Tore har det blitt mye hyttelitteratur; Bladet Hytteliv, Byggmakkerboka og en rekke bruksanvisninger; fra Drammenshytta, Ikea og de som har levert kjøleskap til den nye hytta vår, for eksempel.
Sammen med Bente leser jeg mye på iPhonen; vi sjekker epostkassene våre, studerer aviser og oppdaterer oss selv og andre via Facebook.
Vi har kommet gjennom noen bøker i sommer også. De tre siste som vi har fått i hendene har underlig nok alle noe med dyr å gjøre. På bildet ser du den hun holdt på med i helgen, Å telle duer, av Marie-Sabine Roger. Tidligere i sommer har vi fordypet oss i Frihet, av Jonathan Franzen. Og nå gleder vi oss til å ta fatt på Ned til hundene, av Helle Helle.
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...