torsdag 4. august 2011

Deilige dager og dansk champion

http://www.softengs.no/Start.htm
Så er jeg også Dansk champion. Det var i juli det skjedde, på Bornholm. Siden har det visst gått i ett for folkene mine her i Sandefjord, så Anne og Roys offentliggjøring av begivenheten har så langt vært den eneste synlige feiringen.
Men det betyr ikke at det store øyeblikket er glemt. Å, nei! Stig-Tore og Bente snakker om det støtt og stadig, med stolthet i stemmen. Skjønner ikke hvorfor? Jeg er jo den samme greie gutten som før :-)
Har ellers vært i Stryn i sommer igjen, for å hjelpe Stig-Tore med den nye hytta. Har også løpt og kost meg på strendene i sommervarmen og på jordene ved Smedhaugen. Zelanda var på besøk i mange dager, sammen med Marte, José og Karen-Anna. Så begynte folka mine på jobb igjen, så nå slapper jeg for det meste av på terassen, der en ørliten vind hjelper meg til å holde hodet klart. Håper at de som leser dette også har gode sommerdager! På bildet ser dere meg og Stig-Tore ved den lille vannpytten nedenfor hytta. Fint, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...