onsdag 15. desember 2010

Vinter og ventetid

Kulda holder heldigvis stand, også her i Sandefjord. Jeg storkoser meg og benytter enhver anledning til å bore snuta ned i snøen.
Her fra søndagens tur til Folehavna.


Men på denne tida av året kommer jo mørket tidlig. Da gjelder det å finne på noe gøy. Menneskene mine har så mye rart for seg disse ukene, men i  kveld fikk jeg lov til å se på NRKs fabelaktige tv-program om hundenes utrolige egenskaper sammen med dem. Det er kjempespennende når det dukker opp andre dyr på skjermen, synes jeg.
Venter ellers i stor spenning på jula og gleder meg til å få besøk av to- og firbeinte. Har nesten glemt hvordan det gikk den første gangen jeg skulle feire jul nå... :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...