søndag 7. november 2010

Mange opplevelser rikere




















Så er jeg plutselig tilbake, etter flere hektiske, men fine uker. Jeg har opplevd masse som ingen hittil har blogget om. Litt merkelig egentlig. Folka mine har kanskje hatt det like travelt som meg?
Først hadde vi besøk av Zelanda; mitt nusselige spanske tantebarn. Hun snurrer meg rundt lillefingeren må jeg vel innrømme Men jammen har vi det fint sammen!
Vi leker og løper og ler av de samme tingene. Lærer av meg gjør hun og. De siste dagene hun var på besøk rappet hun sko i gangen nesten like kjapt som meg. Og løp akkurat like ellevillt rundt med den etter folkenes ankomst. Hehe!
















Litt bekymret ble riktignok matmor og -far da senoritaen begynte å flørte med sin onkel Yo-Yo. Nåja. Vi er jo ikke slektninger i blodet, så incest ville det aldri vært snakk om. Men likevel, det var jo ikke meningen at hun skulle reise hjem med mine småttinger i maven sin. 
Det viste seg heldigvis å være falsk alarm. Snart lekte vi igjen sammen som før, på helt uskyldig vis. Inntil hun en dag måtte reise hjem, så trist. Nå har jeg alle lekene mine for meg selv igjen, men jeg savner henne virkelig når hun ikke er her. Hils henne hvis du ser henne og si at jeg gleder meg til å få besøk igjen!













I mellomtiden har vi kost oss med andre gjester. Noen av dem får vi dratt med ut på tur. Forrige helg var det Sivert og jeg som lekte fint sammen, denne helgen slo vi følge med Morris. Og som vi har gått! Fra Stavern til Hummerbakken, på kyststien helt ute ved havet. Gjett om jeg har kost meg! 
Så fine har turene vært at matmor og -far nå har bestemt seg for å gå kyststien hele veien gjennom Vestfold. Vi har, som bildet viser, de nye målene i sikte allerede.





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...