søndag 5. juli 2009

Fra båtliv og bris til to nye BIR















Etter å ha feiret St.Hans på Gokstadholmen og kost meg i båten til Morten og Kari (bildet) skulle jeg endelig få være med Anne og Roy på et par utstillinger igjen. Helgens tur medførte to nye BIR og ditto Cert. Blir jo snart en vane dette her... Får håpe jeg ikke blir blasert av all oppmerksomheten. Eller blærete.  
Nå ja. Hverdagene inneholder så mange artige aktiviteter at jeg knapt får tid til å tenke slik. Fortsatt er jeg i Lier, men nå skal jeg snart hjem, for å være sammen med folkene mine som heldigvis har ferie. Det er så trivelig når de er sammen med meg hjemme - hele dagen. 
Håper du får en fin dag også. 
Voff!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...