lørdag 13. juni 2009

Varm velkomst

Nok en utstilling unnagjort. Beste junior i dag. Fjerde beste hanhund - og et nytt cert. "Nesten så jeg risikerer å bli litt bortskjemt", mener Bente.
Hun og Stig-Tore ga meg likevel en varm velkomst da jeg kom hjem i ettermiddag. Etter å ha vært to uker hos Anne og Roy fikk jeg lov til å haike med Berit til Sandefjord etter at utstillingen var over i dag.  Det var godt å se at Stig-Tore er i bedring igjen, forresten - han var jo på sykehuset da jeg reiste hjemmefra. Nå skal visst vi kara campere sammen, i hvert fall den første uka. Så hyggelig for meg da! Har jo lurt litt på hvordan hjemme-alene-tilværelsen skulle bli, etter flere uker med trivelig, sosialt samvær i Lier. Godt å slippe det. Aldri så galt er det ....  :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...