tirsdag 23. desember 2008

Endelig....!


















Nå har jeg hørt om denne jula i langsommelige tider. Men hva det er har ingen kunnet fortelle meg. I dag skjønte jeg at den er her - nå. Folka mine er nemlig hjemme nesten hele tida og jeg får masse kos. Jeg og Stig-Tore har jobba sammen ute, først med veden, så med rensing av et garn. Bente har klatra høyt for å sette lys på et tre og innimellom putter de ting inn i papir. Jeg er spent på hva alt dette skal føre til. Har hørt om at det er noe som heter pakker, men vet ikke hva det er.
Du så spennende dette er!
Jeg lover å komme tilbake med flere opplysninger så snart jeg har funnet ut noe mer.
Hilsen Yo-Yo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...