søndag 14. mars 2010

Vi savner deg Bente!

Nå har Bente reist til England mens vi to gutta må være hjemme. Jeg skal ikke klage. Stig Tore er flink til å ta meg med ut. Han blir litt trekt fordi jeg er så opptatt av alt som er i grøftekantene nå når snøen smelter. Det er ikke noe bedre når han skal se på alt som flakser og flyr. jeg vil jo helst ha oppmerksomheten hele tida. Bente og Stig Tore sitter og snakker sammen selv om Bente ikke er her. Skjønner ingen ting jeg. Det skulle tatt seg ut om jeg satt og bjeffa inn i en skjerm hvor noen av vennene mine er......

1 kommentar:

  1. Kjære Yo-Yo!
    Jeg er enig i at du ikke har noen grunn til å klage. Du har jo en matfar som både tar deg med på tur og gir deg deilig mat. Hils Stig Tore fra meg!

    Tor i Lågendalen

    SvarSlett

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...