tirsdag 18. august 2009

Klar for større utfordringer

Da jeg var med Anne og Roy til Bjerke i helgen forsto jeg at noe spesielt hadde skjedd. De jublet høyt og var kjempefornøyd. Det tok litt tid før jeg selv fikk fordøyd det hele, og ikke minst; forklart Bente og Stig-Tore hvordan det hang sammen. Slik har de i ettertid tolket det jeg fortalte:
  • jeg ble kåret til beste Wheaten unghund og fikk et nytt cert. Med dette fulgte kvalifisering til Crufts; verdens største hundeutstilling som går av stabelen i Birmingham i mars neste vår
  • fikk også premie som tredje beste Wheaten hannhund
Jeg har altså mye å gruble på for tida: I oktober skal jeg jo være med på verdensutstillingen i Bratislava også, sammen med 13.999 andre påmeldte hunder, Gjett om jeg er spent... Men Anne og Roy tror på meg, så det går vel bra. Vi tar turen til Kristiansand for å trene mer allerede til helga. Og.. kommer noen virkelig til å melde meg på Crufts?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...