søndag 16. november 2008

Nydelige november














Midtveis i november og ingen snø... Så rart. Men fint og. Spesielt når jeg får bli med Stig-Tore og Bente på tur ut i skogen. I dag fant vi et underlig gammelt hus som jeg selvfølgelig måtte utforske nærmere.
Forøvrig går vi på kurs to ganger i uka, jeg sies å være veldig flink. Får i hvertfall masse pølse som belønning hver gang og det er jo flott.
Kan snart både Bli og På plass veldig bra, i tillegg til sitt selvfølgelig. Er sju måneder gammel nå men den fryktede puberteten er ikke så vanskelig, hevder de jeg har rundt meg. Så da lever jeg vel opp til ryktet mitt som "utrolig snill og god da" :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Høyt og lavt

Jeg fyker omkring som aldri før. En dag i Lier, for å sjekke ei dame til og få sommerklippen, en dag på prestegården i Våle, der jeg møte...